Moje modlitwy zostały wysłuchane

Kochana święta Rito :) pragnę podziękować Ci za to że moje modlitwy zostały wysłuchane. Ze łzami w oczach w wielkiej rozpaczy błagałam Ciebie o wstawiennictwo u Pana w mojej sprawie. w swojej dobroci i miłości uczyniłaś dla mnie cud, dzięki któremu moje serce pogrążone w żalu i ogromnym bólu napełniło się spokojem. jestem Tobie ogromnie wdzięczna i jak przyrzekłam w modlitwach. Pragnę dać świadectwo i podziękować Ci z całego serca za okazaną łaskę. Święta Rito Ty zawsze wysłuchujesz naszych próśb, uczysz że modlitwa działa cuda...że gdy się ufa szczerze i modli gorąco z otwartym sercem Bóg za Twoim wstawiennictwem wysłucha każdego. Dziękuję po raz kolejny za okazaną łaskę. Jakież wielkie łzy popłynęły z moich oczu kiedy po tak długim czasie otrzymałam wiadomość, że wszystko jest w porządku. Wierzę gorąco iż cud który uczyniłaś dla mnie to pierwszy krok by spełniło się moje największe marzenie o własnej rodzinie, o byciu matką i żoną...nigdy nie przestanę być Ci wdzięczna za Twoją miłość i okazaną łaskę. Modlę się nadal każdego dnia z coraz większą żarliwością i wierzę że za Twoim pośrednictwem Najłaskawszy Jezus Miłosierny udzieli mi łaski o którą gorliwie się modlę. Pragnę swoim życiem dziękować za wszystko co otrzymałam. KOCHAM CIĘ ŚWIĘTA RITO MOJA PATRONKO. Twoja czcicielka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz