Kiedy brakowało już sił sprawiałaś, że działy się cuda

Najkochańsza Święta Rito, w najtrudniejszym okresie mojego życia, kiedy już nikt nie wierzył i każdy stracił nadzieje dałaś mi moc niepojętnej wiary. Kiedy brakowało już sił sprawiałaś że działy się cuda o których nawet nie śniłam. Pomoż Nam proszę wytwać do szcześliwego rozwiąnia sprawy, dałaś mi tak jasne znaki, za które jestem niewypowiedzialnie wdzieczna. Ty wiesz że ten czas zmienił mnie na lepsze, mimo tak wielkiego bólu. Ty sprawiłaś żę zniosłam godnie cierpienie które potem zamieniło się w Radość Swiatło i Szczescie. Wiem ze wszystko mialo sens. Dziekuje ze jest dane przezywac mi tak wielka Milosc. Pomoz mi wytrawac blagam bo wierze ze juz wkrotce wszystko bedzie dobrze. Swieta Rito bede Cie chwilac do konca mych dni za wszystkie Cuda jakie mi wyprosilas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz