Dziękuję za wyproszone światełko w tunelu...

Święta Rito dziękuję bardzo za wyproszone łaski za te światełka w tunelu w sytuacji,która wydaje się beznadziejna.Proszę wspieraj mnie dalej swoimi modlitwami u Pana naszego,proszę o nawrócenie się i opamiętanie dla mojego męża,aby zrozumiał jaką krzywdę nam wyrządza,aby otworzył oczy i zobaczył to co do tej pory nie chce widzieć,aby pokochał na nowo swoją rodzinę i opuścił kochankę,aby ona za Twoją przyczyną Sw.Rito opuściła mojego męża i nie wydzwaniala do niego ,aby zerwała kontakt ,aby dotarło do niej ze nie zbuduje szczęścia na cudzych łzach i nieszczęściu.Sw.Rito sama doznalas wielu krzywd ze strony swego porywczego męża,daj mi taką siłę abym to przetrwała.Proszę pomóż mi w mojej trudnej sytuacji życiowej bo ja po ludzku nie daje juz rady ,nie mogę zrozumieć tego jak człowiek,który składał przysięgę przed Bogiem moze tak krzywdzić i świadomie tkwić w grzechu cudzołóstwa .Miłość cierpliwa jest ,łaskawa jest ,ale ile to ma jeszcze trwać.Sw.Rito błagam zanies do Pana ma prośbę niech będzie wola jego.Bóg zapłać (22.06.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz