Dziękuję za opanowanie tragicznej sytuacji w rodzinie mojego syna

Sw Rito dziekuje Ci c calego serca za opanowanie tragicznej sytuacji w rodzinie mojego syna proszac o wybaczenie mojej zbyt agresywnej reakcji i wypowiedzenie niepotrzebnych slow z mojej strony w stosunku do mojej synowej. Prosze pomoz mi aby synowa wybaczyla mi to i aby nasza relacja nie pogorszyla sie miedzy nami. Tak wiele zlego moga spowodowac slowa uzyte w chwili zdenerwowania,i teraz to rozumiem . Blagam pomoz nam zapomiec o tym i wspieraj mnie w modlitwie o przebaczeni mi tego. Prosze otworz serce syna mojego i mojej synowej aby zapomnieli wszelkie urazy i dalej kochali sie jak dawniej,Zniwecz wszelkie przeszkody ktore stoja przed nimi aby ich milosc rozkwitala . Prosze Cie takze o opanowanie emocji u mojego syna ktore czasem sa powodem wielu niesnasek. Daj sile jego tesciom aby nie wkraczali w ich zycie powodujac niepotrzebne klotnie. Sw Rito prosze wspieraj mnie sama w dazeniu do zgody miedzy moimi dziecmi i rodzicami synowej. Jest to czasem bardzo trudne ale wierze ze z Twoim wsparciem uda mi sie tego dokonac, Prosze rowniez o zdrowie dla mojego kochanego wnuka i calej naszej rodziny.Nie pozwol nam wszystkim zniweczyc to co za Twoja przyczyna juz sie dokonalo Prosze za Twoim posrednictwem Boga Najwyzszego aby wybaczyl nam wszyskim wypowiedziane slowa ktore mogly innych zranic. Prosze nie zostawiaj nas nigdy bez Twojej madrosci i dobroci ale przelej na nas wszystko to co moze uczynic czlowieka szczesliwym
Wdzieczna za Twoje wsparcie u Pana Mojego matka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz