Dziękuję za pracę i obronę pracy licencjackiej

Usłyszałam o św. Ricie bardzo dawno, wybrałam Ją jako swoją patronkę podczas bierzmowania, a od jakiegoś czasu zwracam się do niej w trudnych dla mnie sprawach bieżących oraz jednej która cały czas, od dwóch lat pozostaje dla mnie ważna i niezamknięta. Modliłam się o znalezienie dobrej pracy. Gdy kolejne rozmowy nie szły po mojej myśli wątpiłam w skuteczność modlitw, ale ostatecznie zostalam przyjęta do pracy, która zdecydowanie przewyższa wszystkie pozostałe rekrutacje, w ktorych brałam udział. Modliłam się o pomyślność na obronie pracy licencjackiej, i udało mi się obronić na 5. Sprawa, w ktorej modle sie od dwoch lat pozostaje wciaz nierozwiazana ale pojedyncze prośby jej dotyczące zostają spełnione. Wierzę że gdy będę gotowa na tę łaskę, ją również otrzymam. Nie przestanę się modlić.

(27.07.2021)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz